GRY

piątek, 8 kwietnia 2016

Cudowny piątek.

Witajcie kochani Goście.
Dziś wpadam tutaj bo dawno mnie tu nie było .
Wpadam dziś z kubłem pełnym wspaniałej kawy .
Dziś po raz pierwszy od dawna  w piątek jestem w domu.
Bez wczesnego wstawania ,bez ubierania się ,makijażu itd .
Jest już dobrze po południu a ja wciąż chodzę sobie w pidżamie i czuję się rewelacyjnie .
Upiekłam sobie bułeczki według przepisu Ducana bułeczki  i jestem w siódmym niebie .




Słodkie lenistwo dziś panoszy się w moim domu ale przecież nie każdy dzień musi być zagoniony od rana do wieczora :)
Każdemu polecam taki drobny relaks .

Wczoraj mój Synek wrócił do domu ze szkoły i przyniósł mi tę oto różę .
Wielki było moje zdziwienie bo nie ma teraz żadnej okazji .
Zapytałam Go ale dlaczego ?
- no Mamo bez okazji nie mogę ci kupić kwiatka -odpowiedział ...przecież wiem jak lubisz róże to ci kupiłem -mówi dalej a ja przepytuję Go czy w szkole coś nabroił itd a On zamknął mi usta...pocałował mnie w policzek i powiedział że mnie kocha i że to naprawdę bez okazji ...
ach ,róża jest śliczna ale nie dawała mi spokoju .
Zadzwoniłam nawet do Jego wychowawczyni żeby się upewnić że wszystko jest ok a tam słyszę same pochwały na Jego temat :)
-no może naprawdę to z miłości pomyślałam i moje oczy cieszą się widokiem wspaniałej róży :)


A taką ostatnio sobie poczyniłam karteczkę ,która już pofrunęła w świat :)



Fajnie jest tak się polenić jeszcze kilka godzin .
Potem trzeba się ogarnąć ,zrobić na bóstwo i wyruszyć z Mężem na weekend na podbój Warszawy :)
Pozdrawiam wszystkich życząc wiosny w sercu na nadchodzący czas :)))

15 komentarzy:

  1. Śliczna karteczka.
    Ja też kocham róże, od moich synów dostaję tylko przy okazjach :) Bez okazji jeszcze nigdy, więc ciesz się że masz takiego syna!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. I za tę karteczkę, Droga Basiu, dziękuje Tobie z całego serca i... tak z miłości (do bliźniego) buziole ślę przeogromne z podziękowaniem za pamięć i piękne życzenia urodzinowe <3 :))) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się że dotarła Jadziu ...niech dla Ciebie zawsze pachą wszystkie kwiaty tego świata :)

      Usuń
  3. Piękna ta karteczka Basiu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę Ci więcej takich relaksujących piątków. Masz dobrego syna.
    Tez lubię róże ale herbaciane. Piękna kartka.
    Pozdrawiam i miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę Ci więcej takich relaksujących piątków. Masz dobrego syna.
    Tez lubię róże ale herbaciane. Piękna kartka.
    Pozdrawiam i miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  6. cudna karteczka, mocno kwiecista a ja lubię kwiaty ...
    wiesz... przyznam Ci się, że też lubię takie słodki lenistwo kiedy to można pochodzić w pidżamie bez limitu.... chyba dzisiaj sobie zrobię taki dzień bo zimno i nie muszę się spieszyć z wyjściem...
    fajny facet wyrośnie z Twojego synusia !
    pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kartka ... a miłośc syna bezcenna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna karteczka. Bardzo mi się podoba :) Dzięki za linka do bułeczek - też ciągle poszukuję zdrowszych wersji tradycyjnej żywności, z eksperymentami bywa różnie, ale że sprawdziłaś i wygladają nieziemsko i apetycznie to chyba spróbuję ;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bułeczki wyglądają bardzo apetycznie -trzeba wypróbować :).w komentarzu w misiowym zakatku pisałaś że możesz podzielić się serwetkami- jeśli mogę prosić o kontakt.
    marzenacegielka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna i kartka i róża:)
    A ja z zapytaniem o serwetki tu przyszłam:)Przywędrowałam, przeczytawszy uprzednio Twój komentarz w Misiowym Zakątku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję takiego fajnego syna!
    Karteczka niezwykła, bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie małe gesty jak róża od syna, mogą poprawić samopoczucie na wiele dni. Wspaniały chłopiec. A karteczka jak widać zrobiona pod nadchnieniem róży, którą otrzymałaś - śliczniutka :))

    OdpowiedzUsuń