GRY

wtorek, 8 grudnia 2015

Wreszcie tu dotarłam :)

Witam po dłuższej przerwie.
Niestety odkąd 1 kwietnia podjęłam pracę wszystko się zmieniło .
Czasu na przyjemności jak na lekarstwo :(

A właśnie jeśli ktoś zna jakąś magiczną recepturę na wydłużenie albo naciągnięcie doby to ja oddam wszystkie pieniądze byleby mieć więcej czasu dla siebie :)
Czasem na szybko robię jakąś kartkę okolicznościową a potem nawet nie zdążę zrobić zdjęcia bo już jadę do pracy i tak w kółko ....

Zbliża się magiczny czas i na pewno wszystkie rękodzielniczki pracują i tworzą swoje cudne prace po to by dekoracjami uświetnić czas świąteczny.
U mnie również coś zaczyna się dziać choć tak naprawdę to jestem jeszcze daleko w polu .
Zrobiłam zaledwie kilka karteczek i ozdóbek .







Pozdrawiam cieplutko i biegnę do karteczek .
Dziś jestem po nocnym dyżurze i głowa mi leci ,ale w moim kąciku zawsze znajduję chwile wytchnienia :)

12 komentarzy:

  1. Witamy, witamy :) Tak to jest, czasami w naszym życiu coś się zmienia i czasu jest nagle mniej... Ja od stycznia też nie będę się pojawiała pewnie zbyt często w blogowym świecie :) Powody, a właściwie jeden powód znajduję się na moim drugim, nowym blogu: http://odtworcza-mama.blogspot.com, gdzie serdecznie Cię zapraszam w jednej z niewielu wolnych chwil :)
    Pozdrawiam i życzę więcej czasu dla siebie i bliskich!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Basiu , teraz znam powód Twojej nieobecności. Ozdóbki są super. Miłej pracy przy karteczkach . Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. No własnie .. chyba każda z nas by kupiła trochę czasu i to za każde pieniądze. Niestety wszystkie mamy go za mało. Praca zajmuje sporo czasu , ale przy dobrej organizacji możen wygospodarowac cos dla siebie czego oczywiście Ci zyczę.
    Fajne te ozdoby ze wstązek Aniołka jeszcze u nikogo nie widziałam. Jak mogę cos doradzic ( zrobiłam takich choinek juz chyba z 50 szt)To nie skladaj tak mocno wstązki , żeby nie było tego zagięcia na dole i ładniej wygląda tak chonika z węższej wstążki . Nie wiem ile ta ma wysokości ale ja uzywam wstążek 12 mm do malutkich choinek do 15 cm wysokości a do wyższych wstążki 25 mm
    Powodzenia w tworzeniu i zaglądaj częściej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a widzisz :)
      barrrrrdzo dziękuję za podpowiedź :)

      Usuń
  4. Witaj Basiu! ja "tylko" opiekuję sie moimi córeczkami i też jakoś dużo czasu nie mam:)) Mimo że doba dla Ciebie za krótka, to ozdoby świateczne sliczne! Podoba mi sie bardzo ten aniołek!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu,milo, ze jestes i ze z braku czasu potrafisz te kilka cennych minut wyłuskać, aby byc z nami i pokazywać te piękne dziela.Śliczne są:))Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne dekoracje. Najważniejsze żeby choć trochę tego czasu się znalazło na tworzenie, bo bez tego dusza umiera:))
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z brakiem czasu borykam się Basiu od dawna, bo całe życie pracuję.
    Pozdrawiam Basiu i pędzę dalej!

    OdpowiedzUsuń
  8. Basieńko Kochana, strasznie się cieszę że tutaj wróciłaś, bardzo rakowało tutaj Ciebie :* Och ja również chciałabym wydłużyć dobę :( Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne stroiki i piękny aniołek ;) Zapraszam na mojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam Cię serdecznie :)
    Bardzo podoba mi się to co zrobiłaś. Moje serce skradła kompozycja w wazonie, cos cudnego.
    Do usłyszenia

    OdpowiedzUsuń