GRY

poniedziałek, 9 marca 2015

I po weekendzie ....

Witam serdecznie!!!!
Kochani wszystko co dobre i piękne szybko się kończy ale cóż takie życie ,że wszystko przemija .
Piękne jest to ,że za pomocą cudów techniki możemy uwieczniać swoje urokliwe chwile.
Wpadłam się zameldować ,że już wróciliśmy z wyprawy i żeby pokazać jak pięknie przywitało nas morze :)

Hel o poranku przywitał nas chłodem i wiatrem ,ale to nie przeszkodziło nam w spacerowaniu:)






Spacerując wzdłuż brzegu przez chmury zaczęło się przebijać słoneczko :)


Doszliśmy do fokarium gdzie akurat trafiliśmy na karmienie fok :)



Po pysznym obiadku na Helu i po deserku udaliśmy się do Portu w Chałupach ,ale niestety nidystów jeszcze brak :)




Następnego dnia odwiedziliśmy Gdynię :)





Natomiast niedziela nad morzem to po prostu środek wiosny :)
Poniższe zdjęcia przedstawiają gdańską plażę :)





Naszym dzieciom wysłałam mms ze zdjęciem znad morza o Oni odesłali nam zdjęcie jak razem z Babcią czyli moją Mamą zabierali się za przyrządzanie domowych gołąbków :)




Ubolewam tylko nad tym ,iż kiedy nas nie było to z kwiatkiem przyjechał do mnie mój Filipek :)
Brat przysłał mi mms gdyż nie dowierzałam ....na zdjęciu Filipek z moim Synusiem :)



 I  tak minął weekend ,przyjemnie z chwilami tylko dla siebie ....lubię taki czas we dwoje ...
Pozdrawiam :)

13 komentarzy:

  1. Oj tak, w niedzielę było tutaj u nas pięknie! Sama wybrałam się na spacer nad morze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. od razu widać,że wycieczka się udała
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że weekend miło mijał. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach, też chętnie bym się wybrała na taki weekend, zwłaszcza nad moje ukochane morze;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę w najlepszym tego słowa, znaczeniu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny weekend, rodzinka, spacery i spotkania, sama radośc:)

    OdpowiedzUsuń
  7. super weekend, pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę częściej takich weekendów we dwoje. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny weekend!! Zazdroszczę bycia nad morzem!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie, rodzinnie, szczęśliwie i razem....a To najważniejsze:))Miło WAS znów zobaczyć:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny wyjazd, idealny do naładowania baterii :)

    OdpowiedzUsuń