GRY

sobota, 16 sierpnia 2014

Kto kocha ...


...kto kocha anioły ma piękną duszę ...
Witam Was moi drodzy dziś taką myślą ,która urodziła się w mojej głowie kilka minut temu.
Mam słabość do Aniołów odkąd tylko pamiętam a w moim domu jest ich całe mnóstwo i tytułując ten post taką myślą wcale nie myślałam o sobie tylko o pewnej starszej Cioci ,która przyjechała w nasze strony w odwiedziny pociągiem a która ma już prawie dziewięćdziesiąt lat .
Ciocia ,która pochowała już całą swoją rodzinę włącznie ze swoimi  dziećmi i która mieszka sama w wielkim mieście .Jest jednak na tyle samodzielna i elegancka ,że nikt by nie powiedział ,że Ona ma już tyle lat.
Dziś poprosiła mnie bym Ją obwiozła po cmentarzach bo chciała odwiedzić swoich Bliskich a kiedy wróciłyśmy zainteresowały Ją moje tworki ,które zdobią kuchnię mojej Teściowej.
Postanowiłam sobie ,że zrobię dla Niej w prezencie taką  deseczkę ,ale powiem szczerze,że przygotowałam sobie serwetkę z motywem róż a to co mi się przydarzyło to nie potrafię tego opowiedzieć ...
W moich dłoniach znalazł się motyw Aniołów ...
miałam wrażenie jakby moje serce zdobiło tą deseczkę ...
miałam wrażenie ,że nie jestem sobą i nie wiem jak to możliwe że w jedną godzinę powstała deseczka z której jestem tak bardzo zadowolona i która  bardzo mi się podoba ...
Może brzmi to nieskromnie , doświadczyłam chyba mocy moich Aniołów ,które posłużyły się moimi dłońmi ...
Hm,odczytałam ten znak bardzo osobiście i wiem ,że ....



Jutro wręczę deseczkę Nowej Właścicielce ,ale już wiem ,że nie jest to zwyczajna deseczka ...
A co Wy o tym myślicie i czy myślicie ,że deseczka się spodoba ?
Pozdrawiam wszystkich życząc miłej i pięknej niedzieli :)




49 komentarzy:

  1. Basiu deseczka jest przepiękna! na pewno się spodoba Twojej cioci:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Magiczna deseczka zrobiona z sercem.Deseczka sentymentalna dla wyjątkowej osoby....Myslę, ze ciocia bedzie zachwycona.:)Pozdrawiam Cię Basiu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna!
    Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kto kocha?... Ja kocham te szczególnie Anioły z mojego otoczenia, zamienione w ludzi, gotowych na poświęcenia... Deseczka prześliczna, godna Przyjaciela... Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem ,wiem Jadziu że kochasz anioły bo sama jestes jednym z nich:))

      Usuń
  5. Deseczka napewno się spodoba. Mnie spodobała się bardzo.
    A czemu tak szybko powstała ?? Serce poprowadziło dłonie.
    Jednym słowem deseczka zrobiona z sercem.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ojej deseczka jest piękna, naprwde wyszło cudnie!!! Ma jakąś magię w sobie bo nie można oczu od niej oderwać....
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie się podoba:) lubię motyw aniołów....deseczka z sercem i aniołem - świetnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Deseczka piękna ,motyw ten mam na konsoli, bardzo go lubię...

    OdpowiedzUsuń
  9. Deseczka piękna , ciocia będzie zadowolona. Jesteś Basiu dobrą , szczerą osóbką. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny aniołkowy motyw, deseczka jest śliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna i niech anioły czuwają nad Tobą i Twoją ciocią:) pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. deseczka jest przepiękna Basienko a na temat anioow powiem tak - kto nie kocha aniolow jest czlowiekiem bez serca - zdrowka dla ciebie i cioci życzę - buziaki sle Marii
    Powiedz mi Basiu czy te dweseczka kupilas z serduchem razem czy serducho dokleilas bo bardzo mi si epodoba takie zestwienie

    OdpowiedzUsuń
  13. Deseczka śliczna. Na pewno ciocia będzie zachwycona. Niech anioły prowadzą Was przez życie ( Ciebie i Ciocię). Dla cioci dużo zdrowia. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana bo uczucie jakie masz w sobie , dobroc i delikatnosc sprawila ze Anioly Cie chronia . Twa wrazliwosc na piekno, ktora bardzo cenie jest bardzo widoczna w Twoich pracach . I deseczka jest piekna i bije od niej milosc. Cudownie ja zrobilas , a najpiekniejsze jest to ze zrobilas to swoimi kreatywnymi lapkami . :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna deseczka, widać, że stworzona z sercem. :) Dziękuję za odwiedziny i zapraszam cześciej, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak to bywa Basieńko, są chwile tworzenia, gdy człowiek staje się tylko "narzędziem" w Boskich rękach;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. kolejna wspaniała deseczka! Bardzo mi się podoba. Pięknie wyszła. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna jest więc zachwyt gwarantowany :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna... cudowny motyw i doskonałe wykonanie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. deseczka jest prześliczna, piękny prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna,starsza Pani, na pewno sie ucieszy. Te Anioły same chciały byc na deseczce, stad weszły Ci w ręce,! Zdrowia dla Cioci!

    OdpowiedzUsuń
  22. Myślę, że Anioły są z nami przez całe życie, a Cioci ten Anioł na deseczce sprawi Anielską radość. Zdrowia zatem jej życzę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Dla mnie ta deseczka jest niewyobrażalnie piękna. Zachwycam się i zachwycam. A co dopiero mieć taką na własność:) wspaniały prezent dla cioci.

    OdpowiedzUsuń